maanantai 27. huhtikuuta 2015

Elämäämme kuvina osa 1

Emilia oppinut seisomaan

 Meillä  on niin paljon kuvia, että teen tämän kuva bloggauksen 2:dessa osassa. Kuvat eivät ole missään järjestyksessä, mutta ajattelin hieman valaista meidän arkea ja samalla muistella vanhoja. Nämä kuvat ovat tosissaan ennen Amandaa ja seuraava kuvapostaus on siitä kun Amanda on tullut perheeseen.

Mimi osallistuu leikkimiseen
Tässä  ollaan matkalla Joensuuhun.

Miauuu

Otan slungisti
Äiti pliis pesulle.

Perinteinen ristiäis potretti, jossa lapsemme sai nimeksi Emilia Aleksandra.


Haluun auttaa.

Mä oon kova muija

Tässä me ollaan just aloitettu Ilen kanssa seurustelemaan ja oltiin vielä niin nuoria.

Mimille kanssa.

Emilian 1 vuotis synttärit.

Ile areijassa.

Piti sovittaa Ilen intti pukua.

``mulla on hauskaa``

Äiti mä haluun pois.

Jou maan.

Äiti en mä mitään tehny.

<3

Emilia onnnessaan saadessaan lahjoja

Mihin ollaan menossa?

Kuhan kuvailin.

oon väsy.

Äiti mä haluun pois täältä
Menossa nukkumaan


Vaarin sylissä pääs itku

Isi mä rakastan sua

Mimi ei sun tarvii tänne tulla.
kylvystä tulossa


2 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana perhe ja mikä ihaninta te näytätte niin onnellisilta<3

    VastaaPoista
  2. Moikka mä löysin äsken sun blogin ja tykkäsin
    Kovasti. :) Toki kirjoitusvirheitä löytyy, mutta niin
    niitä löytyy kaikilta. Kauanko muuten ootte seurustelleet miehesi kanssa?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi<3