torstai 23. huhtikuuta 2015

Perhe, häät ja oriflame

Hei!

Olen aikaisemmin ollut kamalan arka kirjoittamaan blogia ja nyt sain siihen todella hyvän tilaisuuden nimittäin oriflame. kaikki sai alkunsa siitä kun mun työkaveri pyysi mua liittymään oriflame edustajaksi ja mähän siitä innostuin. Nyt mulla on uusi ihana harrastus ja mitä parhain tiiminvetäjä.
Mä tulenkin kertomaan blogissani ihan kaikesta mahdollisesta liittyen mun elämään, oriflameen ja meidän tuleviin häihin, joita  vietämme heinäkuun 25. päivä.



Aloitan blogini kertomalla itsestäni ja perheestäni. Mä olen 24-vuotias nuori nainen Helsingin läheltä ja työskentelen myyjänä lidlissä. Tällä hetkellä kuitenkin olen mammalomalla! Tosiaan mun sydäntä lähellä on kauneus ja hyvinvointi jota mieluiten teenkin tässä mammaloman ohessa ja saahan siitä vähän lisätienestiäkin. Mun perheeseeni kuuluu mies ja meillä on 2 maailman ihaninta ja suloisinta lasta Emilia 2-v ja Amanda 2 kk:tta. Mä oon tällä hetkellä maailman onnellisin ja oon niin innoissani tulevista häistämme ja ihan kaikesta. Meidän arki rullaa aika paljon lasten kanssa touhutessa, kun mun mies tekee yötöitä niin kyllä se vaatii hieman järjestelyjä, mutta hyvin ollaan saatu tasapainotettua arki. Meillä on myös perheessä kissa, jonka nimi on mimi. Hassu juttu sinänsä kun hommattiin kissa mulle sanottiin, että se on tyttö, mutta kuinkas kävikään eläinlääkäriin kun vietiin selvisikin kissan olevan poika. En kyllä enää osannut vaihtaa nimeä joten meillä on poikakissa jonka nimi on Mimi. Se on kyllä maailman ihanin ja tärkein perheenjäsen ja ilman sitä meidän perhe ei olisi kokonainen. Tää oriflame harrastus tuli mulle ihan täytenä yllätyksenä, mutta täytyy sanoa, että ne tuotteet on paljon laadukkaampia ja parempia kuin kaupassa tai ainakin mun mielestä.

Jos mä saan blogilleni luioita niin se voi olla, että järkkäilen sitten kaikenlaisia arvontoja ja kilpailuja.
Turhaahan niitä on järjestää jos kukaan ei tätä lue. Multa voi myös kysellä ja tehdä tilauksia. Mä vastaan kaikkiin kysymyksiin ihan mielelläni ja jos en joihinkin tiedä vastausta niin otan sitten selvää. Mä tuon tuotteett mieluiten itse ja auto on käytössä. Tuon tuotteet mihin sitten ikinä haluattekaan, kuhan on jossain Helsingin lähellä. Voin myös tietenkin postittaa tuotteita, mutta sitten haluan, että te hyvät lukijat maksatte ne postikulut.

Mun sähköpostti osoite on milla_k_@hotmail.com, rohkeasti vaan yhteyttä ottamaan

Oriflame esite tässä










2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi<3