sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Sukulaisia ja onnellisuutta

Moikka kaikki!

Nyt mä teen pikaisen postauksen meidän päivästä, mutta tänään oli  aivan ihana ja työntäyteinen päivä. Aamu  alkoi niin mukavissa tunnelmissa kun mies tuli töistä aamulla kotiin niin hän hoiti Emilian ja Amandan ja mä sain jäädä ihanasti pitkästä aikaa nukkumaan. Vihdoin ja viimein kun jaksoin nousta niin meillä rupesi vieraita käymään oikein urakalla isi ja hänen vaimonsa. Siinä samalla tuli myös Ilen veli käymään, joka on myös Ilen bestman meidän häissämme.




Me lähdettiinkin käymään Ilen vanhemmilla ja siellä oli tullut kajaanista asti sukulaisia täälläpäin käymään. Emilia oli ihan innoissaan kun sai pikkuserkkuja leikkikaverikseen ja olihan se aika villii menoa.Emilian pikkuserkku oli joutunut eilen lastenlinnaan kun hengitystiet olivat käyneet ahtaiksi ja oli vaikea hengittää. Sitä ei tiedetä, että mistä johtui, mutta sen oletetaan johtuvan allergiasta. Nyt kun he palaavat kajaaniin joutuu pikkuinen allergiatesteihin. Saatiin myös kuulla tänään hyviä uutisia ja Ilen serkku odottaa 3:tta lastaan ja näin ollen siitä tulee samaa ikäluokkaa kuin Amandakin on.

Mun sydän oli tänään haljeta lämmöstä ja onnesta. Tiedättekö mitä mä saan Ilen edesmenneen mummon vihkisormuksen ja hyvä etten ruvennut itkemään niin onnellinen ja hämmentynyt olin. Olin niin otettu, että Ilen äiti sitä ehdotti ja oli muuten täsmälleen oikean kokoinen ja aivan täydellinen parempaa en olisi voinut toivoa. Meillä on muuten maanantaina hääkutsut lähdössä postiin, että nyt se taitaa sitten olla menoa. IIIIIIIIK mä en malta oikeesti odottaa, että saan sen mun unelmien miehen. Tää oli tällanen pika postaus, koska mun pitää lähteä tästä nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi<3